Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 lipca 2014

Kolorowe Skarpetki

Kolorowe buty Panny Młodej już nikogo nie dziwią. Niebieskie, czerwone, fioletowe... zazwyczaj dobrane do ogólnego wystroju i detali weselnych. Jedno lub wielokolorowe. Od kilku lat możemy zaobserwować coraz to ciekawsze barwne akcenty w strojach Państwa Młodych. Dotychczas w stroju Pana Młodego ograniczały się one do kolorowych kwiatów w butonierce, dobranych odpowiednio do bukietu jego wybranki. Czas na coś bardziej nietypowego - Kolorowe Skarpetki  - nie brzmi zbyt ciekawie (bo co ciekawego może być w skarpetkach?), ale efekt może Was zaskoczyć, a przy tym mogą one wywołać sporo śmiechu. 
..............................................................................

Kolorowe Skarpetki


Jednokolorowe, gładkie dla Pana Młodego jak i jego wiernych Drużbów.

weddingvibe.com
Tu Pan Młody postanowił się wyróżnić.

jaysphotoblog.com

Najmłodsi również są ważni.

blog.amazingsocks.com

Dla każdego coś dobrego. Również gładkie, ale w kolorach tęczy...

www.custommade.com

Nieśmiertelne romby mogą być również trendy.

www.southernbrideandgroom.com
paperdollromance.blogspot.com

DiamondWeddingSocks
www.100layercake.com

Dla luzaków, każdy ubrał to co chciał. Warunek musi być kolorowo i zwariowanie!

groomweddingsocks
www.jetfeteblog.com

menofcolorstyle.blogspot.com
Pan Młody oczywiście powinien też pasować do Wybranki Swojego Serca.


www.weddingbee.com



thejeanspantswallpaper.blogspot.com



2 komentarze:

  1. Moim zdaniem takie skarpetki wyglądają super i moja przyszła żona też się z tym zgadza. Mamy ślub w przyszłym miesiącu i kreacje są skompletowane. Ja postawiłam na kolorowe skarpetki do garnituru i jestem pewien, że efekt będzie odpowiedni. Zainspirowałem się skarpetkami, które widziałem na https://mybaze.com/pl/inspiracje-kolorowe-skarpetki-do-garnituru i od tamtej pory wiedziałem, że chcę takie mieć. Razem z narzeczoną zamówiliśmy je różne do wyboru i tak zdecydowałem się postawić na skarpetki w kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednokolorowe skarpetki damskie stopki czy też męskie to świetny sposób na oryginalną stylizację i nie tylko ślubną.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)