..............................................................................
Organizer Ślubny
Po wstępnych dyskusjach na temat daty Waszego wesela, czas na organizator, który od tej pory, będzie Wam towarzyszył w dalszych przygotowaniach. Wierzcie mi jest to niezbędne, aby nie zginąć w lawinie karteczek, ulotek, e-mail'i i sms'ów. Jakiś czas temu publikowałam już małe zestawienie różnych organizatorów, zarówno papierowych jak i tych online. Zapraszam do wybrania tego dla Was najwygodniejszego w Organizery Ślubne - Porównanie.
cosasyminimas.blogspot.com |
Jeśli jednak żadna z tych opcji Ci nie przypadła do gustu, kup po prostu zeszyt i tam zapisuj wszystkie ważne terminy i ustalenia. Dziś masz jeszcze mało informacji, ale wierz mi, że jak pojawi się ich więcej naprawdę nie będziesz w stanie o wszystkim pamiętać. Sami również możecie stworzyć fajną pamiątkę wybierając notatnik w twardej oprawie lub elegancki mały segregator. Każdą z tych rzeczy można ładnie przyozdobić samemu i tym samym stworzyć swój własny ślubny organizer.
Muszę przyznać, że z własnego doświadczenia wiem, że nawet jeśli wybierzecie Wasz pomocnik online, zeszyt i tak się przyda. Notatnik możecie zabrać bowiem ze sobą wszędzie (bez względu na dostęp do Internetu) i czasem łatwiej tam na szybko coś sobie zapisać i potem dopiero umieścić odpowiednie dane w sieci. Organizer wirtualny dużo fajniej się jednak sprawdza w kwestii robienia listy gości, kalkulatora czy nawet rozsadzenia gości do stolików. Możecie bowiem tam wszystko zmieniać dowolną ilość razy, bez kreślenia, korektorów czy zaczynania wszystkiego od nowa, bo plan stał się zbyt nieczytelny po większej ilości zmian.
Bardzo przydatna rzecz :)
OdpowiedzUsuń